Het lijkt er echt van te gaan komen:
Anderlecht maakt werk van de contractverlenging van Nathan De Cat. Voorzitter Michael Verschueren liet al weten dat dit een optie is en ook kersvers coach
Vitor Bruno bevestigt dit nu.
"Ik heb nog niet met hem gepraat over een eventueel vertrek. We zijn aan het pushen om hem te houden. We tellen wel op De Cat", citeert Het Laatste Nieuws de Portugese coach. De Cat heeft nog een contract tot medio 2027 momenteel.
Net omwille van het feit dat zijn verbintenis na komend seizoen afloopt, moet Anderlecht hem nu verkopen. Anders vangt paars-wit geen geld meer voor De Cat. Tenzij de Rode Duivel alsnog zijn kribbel zet onder een contractverlenging, met bijvoorbeeld harde garanties dat hij straks wel mag vertrekken.
Heel Anderlecht zou De Cat graag nog een seizoen houden en zelf zou hij een verlengd verblijf mogelijk toch ook wel zien zitten. Nu lijkt hij dus echt te twijfelen. De Cat is in elk geval wel aan de voorbereiding bij Anderlecht begonnen. Vooral vanuit Duitsland zou er veel belangstelling zijn voor het 17-jarige toptalent.