Michael Verschueren heeft in zijn kaarten laten kijken.
Anderlecht blijft hopen dat
Nathan De Cat alsnog zijn contract verlengd. Daarnaast hoopt paars-wit snel meer versterkingen aan te kondigen.
Voorlopig haalde RSCA nog maar één versterking. "Biancone is een verdediger die goed is in de opbouw. We hebben hem zeven maanden gevolgd. Goto gaf door zijn houding zelf aan dat hij niet bij Anderlecht wilde blijven: voor hem vonden we de ideale oplossing", klinkt het in
Het Nieuwsblad.
"Wat Saliba betreft? Het is niet omdat hij hier op het WK al gescoord heeft voor Canada en zijn marktwaarde stijgt, dat we hem van de hand zullen doen. Nathan De Cat gaat zijn laatste contractjaar in. Dankzij tien jaar lobbyen met de ECF kunnen jonge spelers nu eindelijk contracten van vijf jaar tekenen."
"Als Nathan dat had gedaan, hadden we nu meer manoeuvreerruimte gehad, maar goed... Er lopen ook nog altijd onderhandelingen om zijn contract eventueel te verlengen. Maar het is niet aan mij om op de zaken vooruit te lopen.”