





Loading
Het moet gedaan zijn met buitenlandse trainers. Zet Hein op een vliegtuig richting USA
Vlieg Hein in, het is nog niet te laat.
Kunnen we Hein nog laten overvliegen voor de 3de match? #BelIrn
De zwakste poule van het tornooi en na 2 matchen heb je 2 punten. Ik zeg niet dat je dan beter gewoon naar huis gaat maar het scheelt toch niet veel. En o ja, de coach heeft ook veel boter op het hoofd. Vlieg Hein eens vlug in! #belirn