Deze topmanager wil Barça absoluut niet in Premier League

Premier League
door Admin
zondag, 08 oktober 2017 om 23:03
barcelona 10
Door de strijd om onafhankelijkheid in Catalonië zou het zomaar eens kunnen dat FC Barcelona uit La Liga wordt gegooid. Voor velen was dat de kans om hen in de Premier League te krijgen, al is Arsene Wenger het daar niet mee eens.
De manager van Arsenal vindt dat zoiets niet kan. “Geografisch kan je dit niet maken en is gewoon niet logisch”, zegt hij in een interview met BEIN Sport. “Ik hoop dat Barcelona gewoon in Spanje kan blijven spelen.
Hij vreest ook voor politieke onrust. "Mochten we Barcelona toelaten in de Premier League, lijkt het op Engeland Catalonië kiest boven Spanje. Dat moeten we zien te vermijden", aldus de Fransman.
Tags: Wenger, Barcelona
 
loading

Loading