Er is tegenwoordig heel wat te doen over de toekomst van Leo Messi. Die zou eraan denken om te vertrekken bij Barcelona.
Al wil hij niet zomaar naar eender welk team. Enkel het Manchester City van Pep Guardiola zou hem kunnen overtuigen om Catalonië te verlaten, aldus de Spaanse krant AS.
Al lijkt het op dit moment dat Messi gewoon in Camp Nou zal blijven. Hij is er niet 100% tevreden, mede door het vertrek van Neymar, maar beseft ook dat de club hem enorm veel prijzen heeft bezorgt.
Tags: Barcelona, Man City, Messi