Supporters van beide ploegen hadden er een hele week naar uitgekeken, maar de Antwerpse derby stelde zondag teleur. Voor rust slaagden
Beerschot en
Antwerp er niet in om de kijkers te verblijden.
Op sociale media uiten kijkers hun ongenoegen over de derby. Zij vinden dat er veel te weinig te beleven valt tijdens de match.
Ook co-commentator Gert Verheyen had meer verwacht van Beerschot en Antwerp. "Mijn blad is leeg en dat is niet omdat ik koude handen heb. Er is echt niets gebeurd qua kansen", aldus Verheyen bij Eleven Sports.