Nu de voorbereiding is begonnen mét
Nathan De Cat bij
Anderlecht zijn de fans weer luidop beginnen dromen van een langer verblijf van de 17-jarige middenvelder. Dat is dan eerder onder het motto: zolang er hoop is, is er leven.
De Cat heeft nog maar een contract tot medio 2027 bij Anderlecht en wilde die verbintenis niet meer verlengen. Daardoor is er voor Anderlecht geen andere optie dan hem deze zomer te verkopen, want anders vangt paars-wit geen geld meer voor zijn goudhaantje.
Omdat hij nu de voorbereidingen bij Anderlecht heeft aangevat en er nog geen witte rook is over een transfer, dromen fans luidop van een verlengd verblijf van De Cat. Een optie zou kunnen zijn dat hij bijvoorbeeld voor één jaar langer bijtekent.
De kans lijkt echter bijzonder klein dat De Cat straks nog in het shirt van RSCA te bewonderen zal zijn. De verwachting is dat hij naar de Bundesliga trekt, waar er veel belangstelling is voor de Rode Duivel. De zomer is uiteraard nog lang en de transfermarkt blijft nog meer dan twee maanden open.