






Loading
Job gedaan, maar Garcia zal volgende wedstrijd gewoon weer met een zes spelen en Vanaken eruit halen. Die defensieve wissels waren weer om te janken. En voer die Onana af, kan zelfs tegen N-Zeeland geen twee goede passes geven. Nu hopen dat we Senegal niet treffen. #NZLBEL
Garcia doet toch weeral enkel vreemde en spel- en flowbrekende wissels! Denkt te behoudend en dan krijg je vroeg of laat het deksel op de neus! Hijbhaalt niet het beste uit deze spelersgroep #NZLBEL
Lukebakio verdient meer speelkansen, zeker in de plaats van Saelemaekers #NZLBEL
GARCIA BUITEN !!! KDB en Trossard vervangen door Onana en Saelemaekers. Die 2 hebben hun kans al verprutst in vorige matchen. En zullen ook nu weer NIKS inbrengen... Zet er toch Lukebakio of Moreira in verdorie. #nzlBEL Rode Duivels