Roberto Martinez won zaterdag met de Rode Duivels op het veld van Bosnië. Onze bondscoach wilde geen tactische analyse maken en daar heeft hij zijn redenen voor.
"Het is zinloos om een analyse te maken na deze match", zegt hij bij La Dernière Heure; "Het veld lag er zo slecht bij, dat we het op karakter moesten doen. Met tactiek had dit weinig te maken."
Het enige wat de Catalaan wilde zeggen, is dat er progressie is. "We hebben opnieuw vooruitgang geboekt sinds die overwinning in Griekenland." De Bruyne en co zullen blij zijn dat ze dinsdag opnieuw op een normaal veld mogen spelen voor de partij tegen Cyprus.
Tags: Martinez, Rode Duivels