






Loading
Ongelooflijk, geen Vanheusden, weer maar verder bouwen op 2de rangs verdedigers als Boyota en Denayer...dat is niet echt toekomst gericht.
Lukewie?? 😲 Komaan man, je hebt CDK en Verschaeren. En Zino op de bank? Tja, wie snapt t nog?
Hoezo geen Vanaken? #martinezbuiten #BLRBEL