






Loading
Die ridicule handsregel wordt wel erg wraakroepend als je eigen kluppie er het slachtoffer van is. #gntusg
Als de 1ste geen penalty was ,deze dan ook niet #gntusg
Dit zal dan wel de allerlaatste keer zijn dat we Hein Vanhaezebrouck hebben horen janken over de VAR. #gntusg #savedbythebell