Antwerp kon vanavond niet winnen op het veld van
Moeskroen. Ze stonden luttele minuten voor het einde nochtans 1-2 voor, maar gaven de zege uiteindelijk nog uit handen.
De Antwerp-fans waren zowel tijdens als na de wedstrijd bijzonder hard voor scheidsrechter Verboomen, die volgens de fans geen goede wedstrijd floot.