






Loading
Waarom niet witsel vervangen door radja. 🤔 Had graag eens een middenveld met radja & de Bruyne met Hazard / Mertens... #weerniets #BELKSA
Stel voor petitie te starten om Dembele en Naigolan in de ploeg te brengen ! Denk hard over na Witsel zélf zijn premie betaald om in de ploeg te houden #BelKsa
Wij willen geen Witsel, wij willen Dembélé! #REDTOGETHER #BELKSA
What does Martinez see in Witsel? 🤦🏾♂️🤷🏾♂️🤔 Someone?