Club Brugge werkte donderdagavond zijn terugmatch in de Conference League af in en tegen
Aarhus. Maar dat viel dik tegen.
Want aan de rust stond het 1-0 voor de Denen, een doelpunt dat al in de derde minuut viel. Nog best dat de heenmatch vlot met 3-0 gewonnen werd of blauw-zwart zou met serieuse stress zitten.
Maar de supporters vonden dat allemaal maar niets. En zeker niet alleen door de achterstand, ook het spel kon de Brugse fans helemaal niet bekoren. En dat lieten ze ook merken op sociale media.