Fred Vanderbiest gaat aan de slag bij ex-club

Binnenland
door Admin
zondag, 08 oktober 2017 om 19:17
fredvanderbiest
Deze week werd hij ontslagen bij Lierse, dat momenteel voorlaatste staat. Lang heeft de ex-trainer van Oostende niet moeten wachten op een nieuwe uitdaging.
Vanderbiest gaat namelijk aan de slag bij Roeselare, waar hij de T2 wordt van Dennis van Wijk. Roeselare staat momenteel op plek 4 en doet nog volop mee voor de prijzen.Vanderbiest speelde zelf 200 wedstrijden voor Roeselare en komt nu dus terug thuis.
Tags: Vanderbiest, Roeselare, Lierse
loading

Loading