Clement maakt indruk bij Waasland-Beveren. De ploeg speelt mooi en aanvallend voetbal en behaalt bovendien ook nog eens goede resultaten. AA Gent had Clement dan ook graag naar Oost-Vlaanderen gehaald om Hein Vanhaezebrouck te vervangen.
Clement wou de overstap naar Gent niet maken. In Sportweekend legt hij uit waarom hij liever bij Waasland-Beveren bleef dan te verhuizen naar AA Gent.
"Ik heb hier heel veel mensen bij het project betrokken, veel spelers overtuigd om te blijven en veel dingen laten veranderen hier. Ik vond het ethisch heel moeilijk om te doen."
Tags: AA Gent, Waasland-Beveren, Clement